.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح وحدت ملي اهانت صريح به ملت ايران است
وزير كشور دولت نهم با بيان اينكه ملت ايران بعد از انتخابات با تبعيت از مقام معظم رهبري به وحدت رسيده‌اند، گفت: طرح وحدت ملي اهانت صريح به ملت ايران است.
طرح وحدت ملي اهانت صريح به ملت ايران است

وزير كشور دولت نهم با بيان اينكه ملت ايران بعد از انتخابات با تبعيت از مقام معظم رهبري به وحدت رسيده‌اند، گفت: طرح وحدت ملي اهانت صريح به ملت ايران است.

علي كردان، وزير اسبق كشور كه در حاشيه بازديد از نمايشگاه بين‌المللي خبرگزاري‌ها و مطبوعات از غرفه خبرگزاري فارس بازديد ‌كرد در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي اين خبرگزاري گفت: طرح وحدت ملي واژه مقدسي است كه امام راحل و مقام معظم رهبري همواره بر آن تاكيد كرده‌اند.
وي با اشاره به مطرح شدن برخي طرح‌هاي موسوم به وحدت ملي در جامعه افزود: طراحان طرح وحدت ملي بايد موضوع و هدف خود را از مطرح كردن اين طرح اعلام كنند؛ اما بايد گفت كه اين گونه طرح‌ها در كشور ما جواب نمي‌دهد.
كردان با بيان اينكه طرح وحدت ملي كه اخيرا مطرح شده است، نمي‌تواند طرح مناسبي باشد، گفت:‌ طرح وحدت ملي در كشورهايي اجرايي مي‌شود كه حاكميت آن كشورها توانايي برطرف كردن اختلافات جاري را نداشته باشند.
وي با ذكر مثالي افزود: به طور مثال در كشوري مثل عراق و يا افغانستان اختلاف‌هاي حزبي رخ مي‌دهد و حاكميت اين كشورها توانايي برطرف كردن اين اختلافات را ندارند و اگر طرحي براي وحدت اين احزاب در اين كشورها مطرح شود، مي‌تواند راهگشا باشد.
وزير اسبق كشور با بيان اينكه طرح وحدت ملي اهانت صريح به ملت ايران است تاكيد كرد: ملت ايران بعد از انتخابات رياست جمهوري دوره دهم انتخابات را پايان يافته قلمداد كرده و بعد از خطبه‌هاي مقام معظم رهبري، اختلافات را به پايان رساندند.
كردان با بيان اينكه بهتر است طراحان طرح وحدت ملي، نام صحيح اين طرح را به مردم بگويند، ابراز داشت: اين طرح در حقيقت طرحي است كه قصد دارد وحدت جريان‌هاي سياسي را در كشور حاصل كند.
وي افزود: اگر جريان‌هاي سياسي به اصل‌هاي 4گانه مقام معظم رهبري كه براي وحدت ارائه شده است، توجه كنند، وحدت در كشور حاصل خواهد شد؛ اما بايد بدانند كه هيچ وحدتي بدون محوريت ولايت فقيه امكان‌پذير نيست.
وي خاطرنشان كرد: برخي جريان‌ها 6 ماه پيش خود را درون حاكميت و قانون اساسي تعريف كردند و با اين تعريف وارد انتخابات شدند؛ اما بعد از گذشت چند ماه ماهيت آنها مشخص شد.
وي گفت: با كساني كه در دوران دوم خرداد بحث خروج از حاكميت را مطرح مي‌كردند، نمي‌شود وحدت كرد؛ چون اين جريان‌ها درون نظام و قانون اساسي نيستند؛ البته برخي جريان‌ها نه تنها بعد از انتخابات از حاكميت خارج شده‌اند، بلكه به آمريكا نيز پيوستند و نمي‌شود با اين جريان‌ها وحدت را در كشور رقم زد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

m-z 4 آبان 1388
دور بر حاج اقا کردان .که نظام همیشه تاریخ بر وجودش افتخار خواهد کرد.
رضا 4 آبان 1388
چه حرفهايي ميزنه آقاي كردان آدم شاخ در مياره از آقاي كردان بعيده اين حرفها طرح وحدت ملي مورد تاييد همه بزرگان نظام به ويژه مقام معظم رهبري و مراجع است چطور ايشان مي گويند طرح خوبي نيست مگه وحدت جريانهاي سياسي بد است ؟ شايد آقاي كردان فكر ميكنه كشور نبايد به وحدت برسه و هر روز بايد شايد خرابكاري شعار بر عليه يكديگر باشيم آقاي كردان بيشتر فكر كنيد قبل لزاينكه حرفي بزنيد
نا شناس 5 آبان 1388
دوستت داریم کردان عزیز
عبداله 5 آبان 1388
اگه مازنداران یک مرد پیدا بشه اون هم کردانه دوست و دشمن ببیند با وجود این چنین فردی است که در حال حاضر تقریباً 10 تا از استانداران کشور مازندانی هستند یا در حال پست گرفت هستند . 1- بوشهر - سمنان - قزوین - هستند 2- در حال پست گرفتن : مازندران - قزوین انشاله
rm 5 آبان 1388
ايشون در طرحهايشان نام صداو سيما را به اتو مازندارن تغيير ميداد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.